Söndag.

God kväll!

Det blev fest igår med Louise fis. Frida hade 18 års fest i Åstorp, Grattis på födelsedagen. Kom dit vid tio tiden sen var det fullt ös resten av kvällen. Musik, dans och en massa trevliga människor. Kunde inte bli bättre, älskar sånna hemma fester. Vid  halv två tiden blev jag och Louise skjutsade in till helsingborg där vi skulle fortsätta att festilera. På Dalhem hamnade vi, inte värsta draget precis men det var väl lite små trevligt. Vid fyra fick jag nog så jag åkte hem och somnade gott ;D

Vaknade klockan två idag, fick en liten chock och rusade upp ur sängen. Käkade frulle sen ringde Johanna mig också gick vi ut en lång runda, gick in en sväng inom city gross också. Så jag fick med mig hem lite pop delight och hårgfärg så i morgon ska jag färga håret, tog en annan färg idag mahogny ädel? Undrar om den är bra, hoppas på det. Nu har jag precis gjort potatisgratäng och sitter här och är allmänt hungirg.

Ikväll blir det bara mys till fullo, ska bli så skönt. En annan del av köpning måste man titta på.
Linda är så grymt gullig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0