Smile like you mean it.

I morse var det svårt att gå upp, svårare än vanligt faktiskt. Jag tror jag måste sova mer om jag ska orka med skolan och livet i allmänhet. Ska vara i säng inom en timme, har ju sovmorgon i morgon också. Kan sova ända tills kvart i åtta så det blir det ju x antal timmar då ju. Klockan 08:10 i morse hade jag prov i naturkunskap som jag nämnt tidigare. Det gick väl som det gick kan ju säga såhär: borde lagt ner mer tid på pluggandet och kanske skrivit lite mer detaljerade anteckningar. Men så länge jag får godkänt är jag nöjd.
Efter en jobbig skoldag men som tur var slutade tidigare än väntat, var det dags att simma med Johanna. Sjukt jobbigt men efteråt känns det alltid lika bra. När jag kom hem slängde jag mig i soffan och där har jag väl iprincip tillbringat min dag. Har tittat på Gossip Girl från i går och I huvudet på Gynning. Och självklart 2900 Hapiness.
Min mamma säger att tvn styr mig, de gör den kanske men igår då struntade jag ju i två program och pluggade istället. Jag tycker då inte tvn styr mig, det finns bara vissa saker man måste se på som är viktigare än skolan och annat jobbigt. Nej snart är det dags att krypa till sängs, borde läsa någon bra bok det hade varit kul. Min mamma har typ sådär minst 200 böcker som ligger här hemma och skräpar så det borde ju bara vara att välja en i högen men den ska vara perfekt, jag nöjer mig faktiskt inte med första bästa. Nej verkligen inte det ska gudarna veta.

Och förresten idag fick jag äntligen hem mina stövlar, lite små i skaftet fortfarande men det får vara så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0