Sleeping in my car.

Första skoldagen efter lovet var avklarad och det var inte så hemskt som jag trodde. Och dessutom var inte provet så svårt som jag trodde heller, gick väl inte alldelles utmärkt men gick inte dåligt ändå. Får jag bara mitt G så blir allt frid och fröjd. Efter skolan fikade jag lite med min mor, sen pluggade jag spanska som en jude haha nej skrev bara ner en liten uppsatts till morgondagens uppsatsdel på provet. Kommer nog kanske inte få full pott men hälften hoppas jag på iallafall. Sen åkte jag, mamma och pappa ut till Famillia i Hyllinge. Handlade massor av mat på citygorss sen blev den donkan fy på mig jag som skulle vara nyttig denna veckan. Aja bättra lycka i morgon eller nästa vecka haha visst visst! Sen gick vi ett tag och tittade i affärerna men blev något stressigt när vi upptäcktade att klockan nästan var halv åtta. Aja har spanat in några snygga skor nu som jag kanske köper senare i veckan. Jag ♥ skopunkten, billigt och bra!

Kom hem vid åtta, tittade på tv lite och nu hamnade jag ju självklart här. Borde plugga spanska nu men måste sitta här och filosofera ett tag till. Jag och Louise blev helt tokiga idag när vi läste i Metro att Linikin Park ska komma till Hultsfred. Har tyckt att dem har varit bra sen jag gick typ i femman, har för visso inte lyssnat så mycket på dem nu senaste tiden men när de släpper en singel brukar jag faktiskt lyssna på den och tycka om dem. Så vi vill ju självklart vara på plats och se dem men tror inte vi pallar trycket på festivalen om det är dåligt väder. Jag hatar att vara smutsig och måste duscha varje dag så det är egentligen ingen hit. Men vi funderar på en endags biljett typ om det finns. Aja vi får se det löser långt kvar till des..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0