Sexturisterna.

För ungefär en timme sen kom louise hit för vi skulle titta på Sexturisterna som min mamma hade spelat in till mig. Alltså riktigt räligt, dem åkte till Venzuela utanför Spanien typ och köpte sex. Inte nog med att dem köpte sex utan då var tjejerna tvugna att i vissa fall vara deras flickvänner i en vecka. Men var dag fick männen byta ut sin tjej till en annan om de inte var nöjda. Tror ni männen var nöjda? Nej knappst, dem ville väl byta tjej så ofta som möjligt och sätta på så många som möjligt. Fy fan vad hemska människor det finns. Förstår inte hur man kan betala för att ha sex helt ärligt. Dessutom snackar vi riktigt äckliga män, en 200 kilos klump som liknade en valross, en som typ inte hade några tänder i käften och en som såg hyffsat nördig ut. Nej stackars tjejer, visst dem har kanske valt det själva i vissa fall. Men nej det tror jag inte,dem är så illa tvugna. För att bland annat försörja sina familjer och få pengar till utbildning. Och det sjukaste av allt är väl ändå att man kan köpa ett jävla hotel paket med en tjej i priset, man kunde också få en tjej till priset av en. Jag vet ju att detta förekommer överallt men det är bara så jävla hemskt. När jag kommer ut i Turism branchen ska jag fan i mig sätta stopp för sånt skit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0