Sail away with me.

Vilken bra dag det har varit dag! I skolan var vår mentor äntligen tillbaka, hon kom med en massa bra information och redan i morgon kommer vi att få reda på vart vi ska praktisera. Snacka om att jag är sjukligt nervös. Hoppas ju självklart att hon satt mig på ett bra bussbolag och inte något tradig hotell i typ Ängelholm. Sen mös vi på svenskan och sen gjorde vi någon nytta på turismen för en gångs skull, kändes skönt. Jag menar det är ju det ämnet vår linje handlar om. Slutade redan klockan två idag, åkte hem och drack lite kaffe med mamma. Sen färgade jag hennes hår. Blev lika bra som alltid också fick jag besök. Har myst hela dagen med promenad, tv tittande och en massa snack och skratt. Tack för idag!
Nu ska lyssna på min nya favorit låt sail away with me, sen ska jag se slutet på Criminal Minds, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0