Russia.

Har precis tittat på I huvudet på Gynning, hon är bara för cool den bruttan. Hon har ju i Moskva och hängde, tillbaka till 90-talet eller något. Nej men ärligt deras mode var ju verkligen grymt mycket 90- tal. Och jag var helt säker på att Dolph Lauren var rysk och inte svensk, antagligen för att han spelade rysk i Rocky filmen, så fel man kan ha.

Skulle plugga en massa idag men gick inte rikgit bra på den fronten. Har iallafall kommit en bra bit på vägen med mitt arbete om barnarbete men pluggningen på konferensprovet har jag inte riktigt kommit igång med. Vet inte vad jag har för mig om dagarna, jag bara finns helt enkelt. Innan fick jag värsta panniken om jag bara satt hemma en dag men nu tycker jag bara det är rikgit skönt. Visst jag blir jävligt stressad när jag tänker på skolan men det är en annan femma. För snart är det lov fuckers och det ska bli rikgit skönt ska njuta till fullo. Men antar att jag lär bli rastlös för att man inte har något roligt att göra. I morgon blir det plugg för hela slanten tänkte jag säga men först ska jag simma med Johanna som vi gör varje Onsdag nu för tiden. Och nu borde jag gå och läsa lite i konferenshäftet sen sova gott. Så godnatt mina vänner, vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0