Read my lips.

Snart var denna dagen också över, och måndagen är på intåg. Idag har jag lyckats att inte göra någoting alls,ganska skönt ändå eller nej! För alla vet ju redan vad jag borde ha gjort och det har gått dåligt på den fronten. Istället för att jag har pluggat så har jag typ deppat istället. Nej fy fan skärpning nu, vad är det för stil. Gå runder och hänga läpp en hel dag. I morgon är det måndag och det blir en ny vecka vilket innebär nya tag och ny start och inget läpphängande. Nu ska jag fortsätta att lyssna på this years love och fundera vidare i min ensamhet!

Fast först en tanke åt tatueringar, vill ju så gärna ha en på min kropp jag med. Har ju snart funderat på det hur länge som helst. Men ska nog ändå vänta tills jag blir 18 år fyllda. Men det är ju jätte lång tid tills dess. Aja det löser sig. Men en tatuering vill jag ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0