Naturkunskap.

Jag fick i mig mat men fann tyvärr ingen motivation till att plugga. Klockan blev helt plötsligt 1900 och då var det 2900 hapiness. Men efter det tog jag mig faktiskt i kragen och satte igång. Gick igenom mina anteckningar läste i boken och skrev lite nya anteckningar i ungefär 1 h och 30 minuter. Sen orkade jag inte mer och nu är jag helt slut och dessutom har jag missat två av mina favorit program. Gossip Girl och Gynning. Men som tur är har min kära mammi spelat in dem till mig.

Har ju inte precis fått mer koll på provet nu och orkar inte titta mer på det, mitt huvud värker och jag somnar snart. Jag vet jag, klagar men sån är jag. I morgon behöver jag inte plugga ska bli grymt skönt. Ska njuta var sekund haha. Men först ska jag simma med Johanna och sedan titta på Gynning och Gossip Girl. Ser ut att bli en bra dag. Inga läxor dem får iallafall vänta tills på Torsdag.

Men en sak förstår jag inte, varför räcker det inte att man går i skolan och sliter nej då ska man fortsätta när man kommer hem. Jag vet varför men nej urk på burk. Jag är sjukligt skoltrött. Men får försöka tänka positivt nu, det är ju faktiskt bara 8 skoldagar kvar sen slipper man iallafall skiten i 7 dagar, gött det ska bli! Ännu bättre hade varit om man hade fått åkt bort över lovet, men just nu får jag väl vara nöjd över att jag ska vara ledig.

image131

Hade ju inte varit fel med en resa till Thailand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0