Nätpedofilerna

Blir äcklad bara jag hör ordet pedofil. Förstår inte hur en vuxen man eller kvinna kan tända på ett barn under 18 år. Såg nyss jakten på nätpedofilerna på tv tillsammans med Louise. Tycker detta är en viktig sak att ta tag i..
För de finns ju tyvärr lättlurade barn ute på internet som går med på att träffa dessa sjuka människor. Skrev faktiskt ett arbete om pedofiler förra året. Tog ju reda på en del fakta om pedofiler då och dem tycker ju att det är samma sak att vara pedofil som att vara homosexuell. Att dem också ska bli accepterade i samhället. Nej in bakom lås och bom kanske dem inte ska vara men bli behandlade för sin sjukdom kanske? För det är ju inte normalt.  
I programmet var det ju ganska bra för där fick dem ju fast dem innan någon skada inträffade.

Aja där var en tanke åt pedofiler, så mycket sjukt det finns i vårt samhålle. Kan spekulera om sånt här hemskt hur länge som helst men det ska jag inte göra. För kanske inte är så jätte kul att läsa om.

Louise kom ju hit innan ikväll och vi tittde på tv och pratade lite,blir alltid lika trevligt tillsammans med henne. Annars har jag faktiskt inte gjort två knop för mycket idag,men det är bara skönt, ska strax gå och lägga mig och läsa dear nobody. Trodde aldrig jag skulle förstå den boken i och med att den är på engelska. Men det går förvånadsvärt bra, jag tycker till och med boken är bra. Måste börja tro på mig själv lite mer! Det kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0