Me Enamora.

Har en underbar dag framför mig idag, nej inte direkt. Ska plugga hela dagen lång eller ja åtminstonde två timmar frammåt sen är det 2900 hapiness och en massa annat bra på tvn. Men jag har laddat upp med massor av kaffe, solroskärnor och lite onyttigt mars, köpte sånna som är i små papper, ja ni vet sånt godispapper som är på karameller. Tänkte att om man äter sånna så känns det inte lika ontyttigt för dem är mindre, äh vad vet jag. Goda är dem iallafall. Har även simmat idag med Johanna och det var jobbigt som vanligt nej helt ok faktiskt.

I morgon är det Dagen med stort D alla hjärtans dag, sött! Nej jag ser mest fram emot att äta gott med min kära vän sen skiter jag i resten. Kanske kan klämma in en smörigt romantisk komedi också tillsammans med Louise. Kan helt enkelt inte bli bättre.

Måste bara säga fy fan vad finns många konstiga människor, det är inte klokt. Visst jag kanske inte själv är så normal alltid men nej jag vet inte. Syftar på bruttan som jag och Johanna såg på badhuset idag. Skönt att dem är i sin egen lilla värld, tror dem har det super där. Nej men nu är det väl hög tid att sätta igång, alltså med pluggningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0