Måste få beklaga mig.

Vår älskade dator har fått kortslurning i sin hjärna  det var igår denna hemska incident inträffade, efter ett strömavbrott som skedde igår kväll vid tio tiden. Jag är hemskt ledsen över det som hänt men tror nog att någon nisse som är bra på datorer säkerligen kan fixa det.
Som tur var har ju min bror också en dator en liten laptop, men innan hade han ingen mus till den men det har mina kära föräldrar fixat. Så nu kan jag iallafall sitta här och mysa. Min Mor vet att jag inte klarar mig utan vår kära dator så hon gjorde allt för att göra det bästa av situationen, tyckte hon lyckades bra,

Igår var det party för hela slanten, med Johanna för ovanlighetensskull ;) Jag, Johanna, Anna och Idha var hemma hos Idha och förfestade lite ;) Sen drog vi vidare till Fredrik Adhe Muttta. Där var det 18 års fest för honom, men tyävrr spårade festen ut klockan halv tolv cirka. Men lika glada för det var typ jag och Johanna också hjälpte vi till att städa men sen tog vi bussen mot staden tillsammans med Idha och Anna. Åkte till en "fest" på Stattena inget vidare må jag säga så jag åkte hem och sussade gott.

I Kväll vet jag inte vad som händer hoppas på festen med Louise men you never know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0