Klättertjuven.

Hahaha snacka om att jag inte har mycket att göra om dagarna nu när vi har lov. Det enda jag har gjort idag är att jag har varit på City Gross också har jag tittat på ännu en meningslös film. Klättertjuven haha pallar inte. Handlade om tre 12 åringar som rånade en bank. Inte speciellet givande film men jag såg den ändå, men se inte den!
Nu har jag precis duschat och ska snart äta middag, göra ve mig sen åka ner till stan och ta en fika.

Nu vet dem vad det är för fel på vår dator, det var inget allvarligt! Den går att rädda som tur är. Men lär dröja 2 veckor till innan den kommer tillbaka. Så skönt det kommer bli att sitta vid en riktig dator och inte denna sega bärbara datorn. Igår kväll satt jag och funderade på om jag skulle färlänga mitt hår.. Jag vill ju inte ha kort hår längre och det växer tyvärr inte så snabbt som jag vill att det ska göra. Så löshår är väl ett alternativ. Får fjäska lite för mamma och hopppas hon ger med sig. Nu skrattar hon säkert när hon läser detta så mamma ge mig löshår då kommer jag bli mycket lyckligare än vad jag är nu haha, bullshit! Nej men nu ska jag gå och föna mitt korta hår! Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0