Keep holding on.

Lördag idag och äntligen är det fest ;D Igår var Lovisa här och det var jätte mysigt tittade ju film och sånt!
Nu har jag nästan precis käkat frulle, ska snart sätta igång och plugga i nån timme sen får jag besök så då får jag lämna böckerna för denna dag. Vet inte vad jag ska ha på mig ikväll har halft panne typ, alltid samma sak haha men det brukar oftast lösa sig så det gör det nog i kväll också.

Ser inte fram emot morgondagen för fem öre, kommer få studa som en jävla iller. Hatar prov och varför på en måndag? I spanska dessutom usch usch. Nej men det kommer gå galant, fast idag måste jag läsa 80 sidor i jävla dear nobody och det kommer inte gå galant det kommer ju ta flera timmar. Hur ska jag hinna det? Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad, varför varför har jag inte pluggat tidigare? Har bara mig själv att skylla jag vet men va fan det är lätt att vara efterklok! Så nu bör jag sluta trada och börja arbeta. Så nu beger jag mig in i böckernas värld, spännande. Ha en trevlig Lördag låter som min också kommer bli det. Hahaha ja kvällen kommer bli men inte dagen!  Pusshaj ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0