Hej jag är en hund.

Har precis skrivit en liten berättelse på engelska, där skulle man låtsas att man var ett husdjur också skulle man då skriva exakt hur en dag i något husdjurs liv såg ut. Jag skrev att jag var en hund, alltså helt ärligt? Är vi 12 år eller,skriva att man är en hund också skriva det som en dagbok, pet dairy för en dag, Det kan inte bli löjligare haha. Är så irriterad för vad i helvete lär jag mig på att skriva det. Visst jag övar ju min engelska, men nej ge oss något serriöst ämne istället tack. Ni skulle sett när vår lärare gav oss häftet som handlade om husdjur hon log som aldrig förr och sa till oss att vi nog skulle tycka det var roligt att arbeta med det jo visst? Äh ska sluta tjata om husdjur nu men var helt enkelt tvungen att få detta sagt.

Nu ska jag pugga Naturvetenskap men lär inte gå så bra eftersom jag är hungrig och irriterad på allt i stort sätt. Mat och lite frukt och vatten behöver jag nu så att jag kan få in något i mitt huvud. Men lär väl inte få det ändå,tur som bara den att man få ha sina anteckningar med sig, men vad hjälper det när jag inte fattar vad jag skrivit i anteckningarna. Nej lite positiv anda behöver jag nu, klart att jag kommer klara provet det kommer gå alldelles urmärkt. Hahaha visst in my dreams ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0