Happy valentine.

Godmorgon!
 
Sitter i skolan nu och har nästan precis skirivt prov i konferens. Provet var ganska lätt men för mycket att komma ihåg för min del. Men det gick nog bra ändå. Nu sitter jag och Louise och nördar här väntar på attt chippen ska öppna så vi kan äta mycket mat på buffén,mmmm gott! Sen ska jag klippa mig vet fortfarande inte hur, men lutar åt att jag bara klipper topparna och klipper upp det lite. Det blir helt enkelt säkrast.

Idag är det ju alla hjärtans dag, och då tycker jag man ska vara extra snäll och vänlig mot alla. Lite glad och såhär, man kan ju inte vara sur idag inte för det är alla hjärtans dag utan för att det är så himla fint väder ute. Men glad alla hjärtans dag eller vad man säger.

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0