Gårdagen.

Gick till skolan i tid i går i allafall och var där hela dagen ända tills klockan två. När jag kom hem gick jag och la mig och sov en runda sen började jag fixa mig inför kvällens bravader. Sprang runder som en galning här hemma och kastade kläder överallt, men räddaren i nöden Louise kom efter ett tag och hjälpte mig med vad jag skulle ha på mig. Också gick vi hem till Johanna och fick skjuts hem till Lovisa mitt ute i ingenstans. Hos Lovisa var det mycket trevligt, god mat som bara den, trevliga tjejer och några grabbs också. Tråkigt bara att alla droppade av en efter en efter klockan elva, jag som ville parta vidare. Fick några stackare att stanna hos Lovisa (haha nej, dem stannande självmant.) För vem vill gå 2 km mitt i natten för att komma till närmsta busshållsplats, jag var inte så sugen iallafall. De som blev kvar var väl inte så jätte sugna på att festa vidare så vi gick och la oss.

Kan inte påstå att jag har sovit jätte gott i natt två personer i en 90 säng funkar knappt. Så jag var pigg och vaken redan klockan kvart över sju. Kanske inte så pigg men vaken och kunde inte somna om. Låg i 2 timmar och studerade taket och väggen när de andra sov haha. Ja vad ska man göra, vid elva tiden gick vi äntligen till busshållsplatsen och sen gick jag hem från råå. Jävla gitande nej men det var väl skönt med en morgon promenad. Har sovit bort min dag, sovit i 3 timmar och hade behövt sova ännu mera. Men snart får man lite mat i magen och sen lite godis på det, så då är man väl fitt för fight igen? Nej fy för idag blir det en lugn hemma kväll med Johanna. Have it nice ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0