Fredag.

Hej hopp!

Sitter här och sitter men lika glad för det är jag. Kan inte bli bättre, det är fint vänder, det är fredag, det lov och jag är inte i skolan. Igår var en riktigt bra dag, på kvällen kom ju Louise hit. Vi tittade på Liftaren och hon gav mig ett super fint kort som hon hade gjort själv också fick jag två söta rosa tvålar som hon också gjort själv, hon är för jädra bra hon, gud vad jag älskar henne ♥ Utan henne funkar det helt enkelt inte.

Vid elva tiden lämnade Louise mig så jag tänkte att jag orkade inte gå till skolan idag. Nej men allting var så bra igår det kändes verkligen som fredag och som att mitt lov redan hade börjat så jag ville helt enkelt inte gå till skolan idag. Nu ska jag snart städa hela nedanvåning tyckte det behövdes och vet att min mamma blir väldigt tacksam när hon slipper. Ikväll hoppas jag på fest men vet faktiskt inte vad som händer.. Känner ju mig utvilad nu så vill verkligen hitta på något skoj! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0