Folkmordet i Rwanda.

Blir helt tokig av all olika fakta som står överallt på internet. På en sida står det så och på en sida står det något annat. Ska då skriva ett arbete i svenskan om krig för er som undrar. Jag har då valt Kongo kriget men det fanns inte så mycket fakta + att folkmordet i Rwanda vägs in lite grann. Aja orkar inte jobba mer med det nu, får sitta i lugn och ro hemma och läsa igenom så jag förstår. Nu är snart svenskan slut och vi ska ha engelska, blir väl ganska chill ska bara läsa i vår bok dear nobody, måste låna den på svenska för jag fattar fan ingeting.
Sen är det firre och potatis i matan med dillsås mums så jävla gott! Nog en av få maträtter jag kan säga är gott i skolan.

Efter lunch är det Geografi med vår älskade Birgitta eller Berit som Frida Och Angelica säger. Hon är för rolig hon den där Berit. Står och snackar hur länge som helst om saker som inte ens hör ämnet till. Men fattar inte hur hon kan snacka när alla typ sitter vid datorn och sanckar osv. Aja nu ska jag typ checka vad Louise hittar på för kul, Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0