Dear Noboby.

God morgon eller snarare god middag!

Idag är det Lördag och det är inte fint väder längre, vilket gör att jag iallafall blir på sämre humör än vanligare haha. Idag ska jag nog inte heller göra något speciellet, läsa ut Dear Nobody på engelska. Har bara si sådär 185 sidor kvar men det kommer gå snabbt. Borde egentligen redan nu börja titta på Spanska provet också, så att man inte sitter där på söndag eftermiddag och får panik över att man inte kan någonting alls. Framförhållning kallas det. Tror jag är ganska dålig på den fronten men brukar gå hyffsat bra ändå. Efter mycket stress och alldelles för mycket aggresivitet.

Ikväll är det andra deltävlingen för melodifestivalen. Häggkvist och Johnsson kommer nog antagligen att vinna. Är det bara jag som inte gillar Carola, tycker hon är hemsk.  Visst sjunger hon jätte fint men tycker hon har gjort sitt i melodifestivalen,hon har ju redan vunnit hela eurovison en gång väl. Aja, Heja Ola eller något! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0