Bilddagboken i ett nötskal.

Blir grymt irriterad när bilddagboken håller på så som den gör. Innan idag stod det ju att dem skulle fixa den så det skulle sluta komma upp hög belastning hela tiden. Men tydligen lyckades dem inte så bra. Asså fan vad dem som har bilddagboken måste vara kassa på det här med hemsidor och så vidare. Först är det någon som går in på deras system och hittar en massa lösenord och skit och mög. Och nu kommer det som en chock att dem har många medlemmar, så nu kommer det upp en massa hög belastning hela tiden. Jag skiter i om ni har högbelastning eller inte? Det är ju inte mitt problem, tycker dem ska ta och fixa problemet illa kvickt för det det är antagligen mer är jag som tycker det är sjukt strötigt. Fixar dem inte det snart så har vi ingen data alls, för då slår jag i sönder denna hahaha nej nu övrdriver jag. Skulle inte sabba datorn för bilddagbokens skull.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

haha jag blir också grymt irriterad! Dom borde ju liksom ha märkt att det var populärt efter den 50 000 medlemmen ^^

2008-02-04 @ 20:32:20
URL: http://walkoffame.blogg.se
Postat av: LeoBlue

Haha! Mjoo, men det är ju faktiskt ditt problem^^

2008-02-05 @ 19:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0