Before you know it

Fredag idag och lovet börja dra sig mot sitt slut. Har varit riktigt skönt med lov och jag har njutit vart enda sekund. Men nu ska vi inte hänga läpp för att det är slut, för i morgon är det fest och fy farao vad jag ska ha kul ;D Vet att man inte ska ha förstora förväntningar eftersom det oftast aldrig blir som man tänkt sig, så får väl sluta tänka eller något. Nej men det kommer bli as kalas.

Idag sov jag länge som vanligt sen tog jag mig i kragen och pluggade lite spanska, stod ut i en timme sen pallade jag inte mer men ska snart ge mig in i det igen, måste ju klara ett g. Men det gör jag nog alldelles säkert, men är sjukt besviken på mig själv att jag kommer sänka mig i spanska detta året, ska inte säga att jag aldrig kommer klara ett vg men ska jag klara det bör jag bli mer aktiv i spanskan och för tillfället har jag inget intresse av att bli det så jag får helt enkelt nöja mig med ett g. Efter pluggningen fick jag ett ryck och städade mitt rum kliniskt rent så nu kan man äta från golvet om man känner för det, fast tror jag hoppar över det iallafall.

Ikväll ska vi äta tacos och det ska bli så jävla gott ursäkta språket men var tvungen för det är ju så gott. Sen blir det nog mys med Lovisa om någon av oss hör av oss till varandra. Annars kommer jag väl bara sitta hemma och ta det lungt ändå. Skönt men tråkigt! Men ha en bra fredag för det ska jag ha pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0