Alla hjärtansdag.

På torsdag är det singlarnas mardrömsdag, haha nej så farligt är det inte! Är ju egentligen ingen speciell dag. Bara det att man förstorar upp den så himla mycket, presenter och rosor  hit och dit. Jag tycker att man ska kunna visa sin kärlek till någon alla andra dagar också, det kan man kanske också men ge presenter och sånt är lite too much. Värsta smöredagen, kanske jag säger bara för jag är singel. Hade nog tyckt helt annorlunda om jag hade haft stadigt sällskap.

Men min torsdag kommer bli hur bra som helst ändå. För först ska vi ha prov sen får vi jobba självständigt hela dagen så vi lunch tippar jag på att vi kommer ge upp, om inte tidigare. Så jag tänkte bjuda min kära vän Louise på lunch, vill visa henne hur mycket jag tycker om henne. Men det tror jag hon vet vid det här laget men tänkte göra det ändå. Är jag inte för gullig?

image137


Kommentarer
Postat av: johanna

och jag får ingen lunch :( nu blir jag ledsen

2008-02-11 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0