A whole new world.

God morgon!

Idag sov jag länge, halv tolv stod klockan på. Har nyss ätit frukost och tittat på mtv. Dem hade sån Sahara Hotninghts vs Paramore, riktigt bra låtar spelade dem må jag säga. Snart ska jag upp på City Gross och handla till mamma, jobbigt att cykla dit men vad gör man inte för ens kära mor? Sen ikväll blir det en fika men en speciell person som jag inte tänker skriva här, vad nyfikna ni blev nu ellerhur? Haha jag är för rolig jag. Nej men det ska bli mysigt.

Har tyvärr funnit en ny knast / knöl i mitt öga. Fast denna gång på vänster öga och inte på ögonlocket utan under ögonlocket där nere? Haha heter det så. Ja ni vet där man tog kajal på 90- talet. Också inannför där, iallafall hoppas jag att den försvinner illa kvickt så jag slipper en smärtsam operation till. Kanske inte är så allvarligt just denna gång hoppas på det! Fattar inte varför dem här knuterna just ska komma i ögonen. Dem kunde väl kommit typ på armen eller på benen. Nej då kommer dem i ögat bästa platsen ju, nej verkligen inte.

Skulle egentligen simmat idag med Linda men hon har blivit sjukis! Så typiskt
att man blir det på lovet, hon har fått maginfluensa. Krya på dig gumman ♥

Kommentarer
Postat av: emelie

jag fick också sånna jälva knastar innan i mina ögon! skit ofta, men som tur har dem inte dykt upp på ett tag nu! jag såg så gräslig ut! :)

2008-02-23 @ 01:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0