Utgång

Det blev en riktigt rolig utgång igår fast att jag inte alls var sugen på det. Men när det väl blev kväll och efter mycket om och men så blev jag sugen. Så det blev förfest hos Louise med Kajsa, Angelica & självklart Lullu mycket trevligt.

Vid elva åkte vi till stan tog stämpel på Tivoli sen vidare till Bakom och efter Bakom skiljdes vi åt. Jag & Kajjan gick till vårt älskade Steak House stannade dock inte länge. Och till sist blev det Tivoli där vi stannade hela kvällen och där var det riktigt roligt, tack babes för en rolig kväll! Speciellt tack till Kajjan girl ;)

Idag mår jag bra, skönt absolut inte som förra lördagen då orkade jag knappt sitta. Idag har vi även köpt gran eftersom vi ska flytta precis efter jul så den ska kläs nu.

Ikväll blir det förmodligen bara lungt men man vet aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0