Update.

Nu var det ett tag sen jag skrev så tänkte berätta vad jag har gjort de senaste dagarna.

I torsdes (juldagen) blev det förfest hos Angelina sen bar det iväg ut och det var sjukt mycket människor ute, kanske inte så konstigt eftersom det var årets festag! Det var kö in till stinsen och nästan alla ställen tog inträde. Så det blev en runda på Tapaz där var det inte så mycket människor sen vidare till Crom där vi var hela kvällen och jag hade hur kul som helst, tack så mycket alla inblandade.

I fredes började mellandagsrean och efter 3 timmars sömn gick jag upp och åkte till väla med Johanna, där ungefär hela Helsingborg var. Tyckte inte rean var något att hänga i granen precis mest skit fast det bross ju på vad man letar / letade efter. Jag kom iallafall hem med tre par trosor och en halsduk alltid något. Kvällen spenderades med Kajjan & Lojsan.

Igår tog jag och Kajsa en runda på stan där det inte alls var så mycket folk riktigt skönt & mysigt var det. Hittade två väskor på rean, en fest väska och en till vardags riktigt bra! På kvällen blev det filmkväll hos Kajjan med Louise och Linda, vi tittade på Björn Gustafssons dvd han är för jädra rolig sen tittade vi på Barnhemmet riktigt bra & läskig såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0