Thursday

Dagen idag bestod av att sitta vid datorn och "jobba" med projektarbetet blev inte så mycket gjort eftersom mer än halva klassen satt och kollade på Sex and the city filmen haha. Så vid halv tolv gick jag och Louise och åt i matan sen åkte vi in till stan. Fixade lite ärende på baken nu när man har blivit vuxen, ja gud vad vuxen man blir för man fyller 18 nej kanske inte men man får ändå vissa saker att sköta när man blir 18.

Vi gick även en runda på stan kollade julklappar vet på ett ungefär vad jag ska köpa till mina familjemedlemmar så det är ju bra. Så i morgon ska jag och Louise till väla och handla julklappar.

Och just det vi är lediga i morgon igen och det tackar man ju inte nej till grymt skönt. Nu ska jag jobba lite med vårt projekt höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0