Söndag.

Nej man vet aldrig, igår blev det inte bara lungt! Eller det blev lungt men vi gick ut ändå. Fast först var vi hos Metsi, jag, kajsa, Louise & Angie  jätte mysigt hade vi tyckte jag. Tyckte även vi skulle stanna där, men så blev det inte. Så vid elva åkte vi ner till stan in på Crom, sen gick jag och Kajjan och hälsade på Johanna som jobbade på Bakom igår. Sen tillbaka till stammis ställena men det var inte alls kul i går kanske för jag var grymt trött och skulle stannat hemma egentligen, så me and kajjan girl åkte hem.

Idag vaknade jag klockan ett men är fortfarande trött, och jag vill absolut inte att det ska vara måndag i morgon. Söndagar är jobbiga, visst det är skönt att vara ledig men det känns som en väntans dag, en väntan på att en ny vecka ska börja.

Ska göra något vettigt nu typ plugga lite på musikprovet eller dansa till "dansprovet" haha pallar inte kommer få IG.




:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0