Skola.

Nu sitter jag och Louise i biblan och har håla precis som varje tisdag i hela 2 timmar. Det är grymt segt och vi är hungriga för det var svettfärs i matan idag, men för engångskull så gick vi in och åt ändå och det smakade inte så hemskt men det luktar ju för jävligt.

Hade även mitt tal idag och det gick förvånadsvärt bra med tanke på hur osäker jag kände mig igår. Lite nervös var jag allt men det är jag allltid, dock förstår jag inte varför men antar att det är något som försvinner mer och mer ju mer jag redovisar och pratar inför klassen och andra grupper. Mina stödord tittade jag inte ens på men pappret sneglade jag på i mellan åt men vadådå?

Snart eller ja om en timme ska vi åka iväg och ha dans, sista slutspurten nu innan "dansprovet" nästa tisdag. Så idag ska vi gå igenom de tre danserna som vi ska dansa upp nästa vecka. Känner att jag inte kan någon dans helt så då passar det ju perfekt med lite repetion.

Senare idag ska vi hem till Kajjan och boka resan till Costa fucking Brava 2009, det kommer blå SÅÅÅ bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0