Rain on your parade.

Onsdag & lill lördag redan härligt!

Idag i skolan har vi tittat på Mr Bean brukar ni också göra det eller? Haha, sen vad har vi mer gjort? typ ingeting.. Som vanligt då. Fick tillbaka mitt religionsprov och arbete idag som jag är mindre nöjd med, men man har ju bara sig själv att skylla tyvärr. Hade dock önskat  ett högre betyg men kanske på nästa grej.

Vi ska skriva ett arbete om sekter nu i religionen, har börjat lite smått och dem verkar hel sjuka eller okej inte så sjuka det finns ju klart sektor som är värrre. Guds barn eller familjen kallar dem sig och dem tror på fri sex alltså att man får ha sex med barn och det är något jag tycker är fruktansvärt hemskt, men som tur är finns det bara 100 medlemmar i Sverige.

Nu ska jag slita mig från datorn har suttit härlänge nu, kanske ska ta en titt till i skolkatalogen. Men som Louise skrev det är inte lika kul längre, när man var yngre kollade iallafall jag i den typ hela tiden haha. Nu bläddrar man igenom den och kollar bara i dem klasser man känner någon sen är det hejdå på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0