Råå.

Hej allihopa!

Flytten till Råå idag gick bra, inte för att jag var den som slet mest men ändå. Packa upp & ner massa saker har jag däremot gjort. Vid ffyra tiden var vi klara och jag trodde aldrig att mitt rum skulle se ut som ett rum eftersom vi hade ställt nästan alla grejer här (mitt rum är ju störst). Men när Kajsa kom vid sju hjälpte hon mig och nu är mitt rum riktigt mysigt är nöjd som fan tack Kajjan girl.

Tänkte sova nu får se hur det går men är så trött nu så jag knappt kan hålla ögonen öppna så det ska säkert gå bra.

Och förresten vår lägenhet är riktigt fin, jag som var så negativ till att flytta hit. Nu ser jag bara allt positivt, när vi har fått i ordning allt så kommer här bli ännu finare & bättre. Nej nu ska jag stänga datorn och sova, vi hörs i morgon!

Kommentarer
Postat av: josefine

alltid kul och flytta :) var i råå har ni flyttat till? :)

2008-12-30 @ 10:59:14
URL: http://jooseeefiine.blogg.se/
Postat av: Emilia

jadå :) typ vid orientlivs eller ja till vänster bakom orientlivs, där ligger två stora vita lägenhetshus!

2008-12-31 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0