Onsdag.

I morse vaknade jag inte ett av jordskalv men jag vaknade däremot alldelles för sent så fick stressa mig igenom morgonen, men trots det har jag ändå varit på bra humör idag.

I skolan idag har vi först spelat när & fjärran sen har vi tittat klart på filmen som vi började se på svenskan igår. Skulle haft en lektion till efter lunch men det kom ingen lärare så där stod vi, hade ju varit bra om någon informerade en om detta. Som jag sa innan och Louise skrev i sin blogg det är rönnowska i ett nötskal!

Efter skolan har jag umgåtts med min mamma varit och handlat och sånt, har även packat ner lite grejer i flyttlådor idag. Snart ska jag ut och gå med Kajjan men först blir det mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0