Nyårsafton ;D

Innan jag berättar om den stora dagen tänkte jag berätta vad jag gjorde igår.

När jag hade vaknat började vi fixa i ordning här i lägenheten så nu är nästan allt uppackat, nu längtar jag bara till målaren kommer och tapetserar här så jag börja hänga upp saker på mina väggar för just nu är det helt tomt.

Senare på dagen var jag på maxi med Louise & Kajsa för att handla mat och diverse saker till nyår och när jag kom hem åt vi en försenad middag fondue blev det med pommes riktigt gott. Sen färgade jag mitt hår och klockan elva somnade jag av utmattning.

Idag har jag fixat ännu mer på mitt rum och städat så nu är här ännu finare, snart ska jag hoppa in i duschen, göra mig i ordning för att sedan bege mig hem till Kajsa på middag med mina bästa vänner. Och efter middagen blir det förmodligen fest i påarp eller något  annat som dyker upp. Så det ska bli riktigt roligt hoppas jag men man ska inte ha för höga förväntningar, känner att jag inte har det heller så det kommer nog att bli en kanon kväll.

Årets sista inlägg så får önska er ett riktigt Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0