Lucia

Godmiddag!

Här sitter jag och har nyss ätit en god frukost/lunch bestående av ägg, bacon & keso, en redig GI frukost med andra ord.

Igår hos Johanna var det hur trevligt som helst, vi tittade på Idol där Kevin vann som alla redan vet och det var ju ganska förutsägbart han var ju bäst! Sen tittade vi lite på prinsen i New York och efter det blev det en runda på stan, men vi gick bara in på Bakom. Blev riktigt party sugen men hade ju inte riktigt de rätta kläderna på mig haha, såg ut som jag hade nattlinne också uggs till det wow party. Nej så jag och Louise gick en runda till sen åkte vi hem i lagom tid.

Idag är det Lucia och jag ska nog plugga lite idag sen ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Ska iallafall träffa Kajjan girl får se vad hon är sugen på. Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0