Lilljulafton.

Igår blev det stan med Kajsa, Pesa och Mikaela men mest med Kajjan ;)  Fixade dem sista julklapparna och träffade även min farmor. Så jag, Kajsa & farmor åt lite lunch på haket blev en räksallad för min del och den var hur god som helst.

På kvällen ringde Louise ch frågade om jag och Kajjan ville ha sovis med henne och självklart ville vi det. Så vi mös där hela kvällen, vi tittade på tv och den första ensam hemma filmen fast att man har sett den hundra gånger innan.

I morse när vi vaknade satt vi på en film till Scary Movie, den första haha så jävla kass egentligen men va fan den är ju underhållande. Sen tog jag och Louise en promenad i det fina men kalla vädret, Kajsa den stackaren fick åka och jobba.

Nu sitter jag här och längtar tills i morgon, jag blir verkligen som ett litet barn när det är jul. Har redan varit och klämt på alla julklapparna under granen haha. Ikväll ska jag bara mysa hemma med min familj, vi ska spela bingolotto för engångskull hoppas vi vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0