Like a lady.

Måndag igen och sista skolveckan innan lovet.. Idag hade vi redovisning på svenskan vi varnade för alkohol och det gick bra. Efter en tråkig håla hade vi uppspelning på musiken och även det gick bra så det blir ett vg i musik och det får jag väl vara nöjd med.

Sen jag kom hem idag har jag inte gjort något speciellet fast jag har iallafall gjort klart mitt sektarbete i sista stund men nu är det klart iallafall och det är ju huvudsaken.

I morgon slutar vi redan halv tolv, det är väl skönt men jag hade hellre börjat senare och slutat lite senare för det finns ingenting att göra när man kommer hem. Man sitter här och vid tvn typ kul liv, får nog skaffa mig en fritidsaktivitet frågan är bara vad?

Just nu längtar jag till Fredag jullov & en massa julfest  sånt gillar vi. Så låt denna veckan gå FORT!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0