Leave out all the rest

I morse när jag vaknade av klockan eller just det jag hörde inte ens klockan, vaknade tio över sju och tänkte nu skyndar jag mig som fan eller så sovar jag vidare och skiter i skolan eftersom jag var extremt trött. Så jag gjorde det sist nämnda dock ställde jag om klockan på halv tio så då jag gick upp skulle iväg och grejer men orkade inte ens det. Att vara förskyld tar på krafterna.

Så idag har jag varit iväg en sväng med mamma och handlat sen har jag myst med Johanna, bakat lussebullar med mamma & pratat i telefon med Louise ett x antal gånger men det är bara roligt. Fast det är bara jag som tycker det, dem andra här hemma bara gnällar när jag snackar i telefon med Louise. Förstår inte riktigt varför våra telefonsamtal är ju alltid så korta? Vi bor ju faktiskt as långt i från varandra också nej skämt och sido.

Nu verkar allting fixa sig med Costa, resan håller på att bokas av Kajsa gött som attan.

I morgon blir det skola utan lärare lönt snacka om att vi inte kommer få mycket gjort men ändå. Kan ju gå dit ändå för vi har ju faktiskt sovmorgon till kvart i tio gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0