I brist på annat typ!

Vad har du på dig idag: gröna trekvarts byxor, vit tröja och svarta kofta
Vad använder du just nu för skor: stövlar eller uggs
Favoritfärg på kläder: brunt eller svart

Senaste person som
Sov i din säng:
 hemlis
Du pratade med: någon som ringde fel haha
Du gick på stan med: mamma
Skällde på dig: ingen skäller på mig, jag skäller på dem istället!

Senaste
Låt du hörde:
Agnes - release me
Film du såg: en officer och gentleman
Mat du åt: ägg & bacon
Kram: Camilla
Puss: Kajsa kanske?
Känslan: glädje
Resa: hem från stan igår
Dröm: kommer tråkigt nog inte ofta ihåg mina drömmar
Boken du läste: resan tillbaka till den vita massajen
Personen du träffade: familjen Knaute
Personen du pratade i telefon med: Kajsa där med
Personen du fick sms av: Kajsa igen
Gången du åt en 7-eleven korv: har inte ätit korv på typ 3 år? 
Gången du var utomhus: igår, kallt idag ju haha.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: typ en vecka sen kanske, men idag är vi alla.
Saken du köpte: Kaffe latte på viva igår

Om dig

Namn: Emilia
Ålder: 18
Smeknamn: Emme
Sysselsättning: party for life :)
Bra egenskaper: glad för det mesta, snäll och rolig kanske
Dåliga egenskaper: lite för negativ i bland
Linje/klass: Turism, Smtu3
Hårfärg: rött brunt
Ögonfärg: blå, grön brun, melerade med andra ord
Skostorlek: 38
Tatueringar: Nej men vill, ska bara komma på vad jag ska tatuera har tänkt i 2 år nu men det kommer...
Piercings: navlen och öronen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0