Here i go again

Då var söndagen slut och det är måndag.

Idag har jag varit och solat med mina älskade vänner Louise och Kajsa, fick ganska mycket färg ser jag nu och röd är jag också som en kräfta. På eftermiddagen tog jag och Kajjan en tur ner till maxi köpte hårfärg och brun utan sol body lotion måste ju vara fin & brun till nyår.

Min kväll har jag som de senaste kvällarna spenderat med Kajsa & Louise, vi har planerat nyår känns som det kommer bli riktigt bra. Sen har vi även tittat på en film Rise någonting hette, och trots att den handlade om vampyrer var den bra!

I morgon ska vi flytta till Råå och jag sitter här med blandade känslor, har bott här i över 10 år så det kommer ju självklart kännas konstigt att flytta här ifrån. Som tur var är det inte så långt, men man blir ju självklart ändå fast vid ett ställe man bor på så länge, äh i det stora hela tror jag ändå att det kommer bli bra!

Nu kallar sängen så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0