En helt vanlig tisdag med jordskalv.

Ja i morse vaknade man upp på ett lite annorlunda sätt, det var ju ett jordskalv klockan tjugo över sex i morse. Tyckte att det skakade till i sängen men förstod inte rikitgt vad det var som hände, så jag tände lamapan men där var ju inget så jag somnade om igen haha. Som tur var det ju inget allvarligt skalv och det kommer inte inträffa på flera år, men det var ju ändå lite läskigt!

I skolan idag gjorde vi ingeting alls men det blir ju så innan lovet, fick iallafall reda på betyg i både svenska & religion. Svenska betyget är jag nöjd med men inte religionen så det ska fixas till inom de närmsta dagarna hoppas jag.

Nu ska jag göra något annat så vi höres!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0