Butterfly.

Måndag idag känns jobbigt men nu är snart dagen över skönt!


Skolan idag ja den var som den brukar vara, får inget gjort som vanligt, håla i 2 timmar. Men något vettigt gjorde vi idag iallafall och det var musikprovet som jag inte trodde skulle vara så svårt herregud. Vår musiklärare måste tro att vi är typ eliter på musik med det provet. Man skulle skriva i noter, urskilja obe, klarinett osv, man skulle kunna veta vid vilken ton instrumentet spelade. Så provet gick inte så bra men som tur är tar han inte bara på provet.

För övrigt idag så är jag helt slut, trött som bara den och det är bara måndag hur ska det här gå? Tur att vi har sovmorgon i morgon. Ska snart ut och gå en runda sen blir det middag, vill inte att det ska bli i morgon för då är det "dansprov" och det gick inte så bra när jag skulle öva igår. Det blev ingen övning alls! Idag kanske om jag infinner någon from av ork, tveksamt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0