Bara vi är vänner.

Då var det Torsdag och snart jullov!

Idag i skolan har vi typ haft genomgång och gjort instuderingsfrågor mycket givande nej inte direkt. Sen jobbade jag & Louise lite med vårt projektarbete hoppas verkligen att allt kommer gå som det ska, så att vi kan genomföra det i mars.

Om ett tag ska vi åka och titta på tapet eller färg till mitt nya rum i vår nya lägenhet som vi snart flyttar till. Fast målaren kommer inte förrens den 7 januari men det är ju inte särskilt långt till dess, så jag får stå ut med blått rum så länge, jag som hatar blå färg på väggen.


I morgon är det julavslutning och sen är det fucking jullov i 21 hela dagar alltså 3 veckor, ska bli så skönt. Fast jag måste dock göra ett arbete men det löser sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0