9 December.

Dansprovet idag gick bra tror jag & hoppas jag, det kändes iallafall bra. Tråkigt nog får vi vänta med betyget tills vi får hem julbetygen och det lär väl va i typ janurari pallar inte. Varför kan vi inte bara få betygen i handen den 19 när vi slutar? Bra fråga.

Annars idag, dagen har flytit på bra. Hade sovmorgon sen bara två lektioner svenska & samhälle som tja var relativt onödiga. När det blev lunch åkte jag ocg Louise in till stan och käkade på Mezo: kräft & räksallad riktigt go.

Sen jag kom hem idag har jag inte gjort två knop för mycket och dessutom är det en pluggfri dag & jag har inte ett ända måste sånt gillar jag. Så ikväll blir det mys framför tvn Uggly Betty & Desperate Housewives.

15 dagar kvar till Julafton
20 dagar kvar till flytten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0