14 December.

Fikan igår var hur trevlig som helst!

Johanna & Anna var också med till en början men sedan begav dem sig till  jobb och vi satt kvar ett tag sen gick även vi. Gick upp till Stinsen där Pesa och Kajjan tog varsin drink och jag drack vatten ska det vara nykter helg, ska det vara 100 % alkoholfritt. Stannade ett litet tag på de vanliga ställena men tröttnade ganska fort så vi åkte hem tidigt, vilket var väldigt skönt!

Idag har jag inte gjort allt för mycket men så brukar det va på söndagarna. Har iallafall sortetat min gardrob slängt en hel papperskasse trodde inte jag skulle vilja skiljas från något men tydligen. Har även städat rensat ut en massa andra saker ur huset, så mycket skit man samlar på sig under åren. Och nu när vi ska flytta till mindre kan vi inte ha en massa onödiga saker som bara tar plats.

Nu är det dags för Gossip Girl sen Erik & mackan, i morgon är det skola.. Inte lika roligt precis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0