1 December.

Det var jätte mysigt igår hemma hos Angelina vi drack glögg, lyssnade på julmusik och snackade en massa. Vid fem tiden åkte vi ner till staden gick en runda på julskyltningen och mös bland alla människorna och tittade lite i affärer. Dock tycker jag det är tråkigt att det finns så lite och titta på, man ser mest folk men det kan ju också vara trevligt ibland.

Åt på Haket gjorde vi också, det är så synd att dem har så otrevlig personal för Haket är riktigt fint och mysigt och dem har as god mat. Men servicen är typ lika med noll iallafall om man får snacka med bitchen som står i kassan pallar inte. Louise fis kom också till staden senare och vi gick ännu en runda sen åkte vi hem. Tittade på mitt favorit program igår Erik & Mackan dem är lätt bäst. Vad gör man när man tagit laxeringsmedel? Jo man hoppar studsimatta haha.

Nu ska jag träna på mitt tal roligare än så kommer jag inte ha det idag men det blir en paus mellan 20-21 för då är det säsongsavslutning av Färjan, alltså vad hade man gjort utan tvn? Vilken underhållning det är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0