Uppdatering om den senaste veckan.

Helsingborgsfestivalen 24 - 26 juli: vad ska man säga? första dagen blev det lungt utan alkohol dessutom. På fredagen blev det förfest hos Louise med en massa härliga tjejer mycket trevligt dock var det inte lika kul i stan kanske för vi kom ner där när klockan var tolv. På lördagen var det förfest hos Louise igen och vi åkte in till stan betydligt tidigare satt i öltält och sådant. Och det var väl trevligt dock är jag lite besviken på denna festivalen därför att det var dåligt utbud av artister, det var väl många artister men inga bra, dåligt utbud av knallemarknad man fick ju nästan efterlysa den. Aja festivalen kunde varit betydligt bättre, nästa år kanske vi får helt enkelt se.

Olofström / Raslången 2008: skönt som bara den att komma bort från Helsingborg även om det bara var i 3 dagar. Riktigt mysigt var det att slippa en massa ljud av olika jobbiga saker. Det var lungt och skönt men jag hatar att sova i tält det finns inget obehagligare. Men om man bortser från det och tunnan som man gör sina behov på så var det jätte trevligt.

Helgen: helgens höjdpunkt var ju självklart Malins 18 årsfest som var hur trevligt som helst. Förstod bara inte vart allt folk tog vägen? Om jag ska vara ärlig hade jag förväntat mig mer av festen eller inte festen för festen i sig var bra men folket? Nej jag vet inte faktiskt, stundvis var det riktigt roligt men stundvis inte. Antar att det hade lite att göra med att jag inte var på topp hade kunnat må så betydligt mycket bättre och vara så betydligt mycket piggare. Men det är sånt som händer. Malin ska iallafall ha ett stort tack för en bra kväll trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0