Update

Helgen blev bra väldigt bra faktiskt och fredagen var helt klart bäst!

Fredagskvällen började med förfest i mitt uterum, det var jag, Louise, Kajsa och Metsi mycket trevligt. Vid elva begav vi oss ner till stan hängde på dem vanliga ställena och det var hur kul som helst. Absolut en lyckad kväll.

På lördagen mådde jag som jag förtjänade haha men det är väl så det ska vara efter en lyckad utekväll eller? Aja på kvällen blev det kräftskiva här hos mig, riktigt gott med kräftor och räkor som jag har längtat efter det. Blev även en utgång denna kväll dock inte så långvarig eftersom jag var så trött så jag knappt visste vad jag hette.

Igår var första skoldagen efter ett långt och skönt sommarlov, men vi behövde tack och lov bara vara i skolan i 2 timmar så det var lungt. Schemat var väl ganska bra hade kunnat vara mer sovmorgnar men man ska väl inte klaga när man slutar halv tolv på en fredag det kan helt enkelt inte bli bättre, då har man gott om tid att göra sig i ordning inför kvällens bravader. Efter skolan åkte jag och Louise med flera in till stan åt på kinesen alltid lika gott sen blev det en lång shopping runda, brände en del pengar men fick också med mig hur mycket som helst  hem så det var ju bra ändå.

Idag började schemat och skolan på allvar nej inte riktigt, har bara haft typ info på alla lektioner och fått gå tidigare osv det ska man inte klaga över men vad tusan gör man på alla raster? För mig hade det räckt med 30 minuters lunch på en dag så att man kanske hade fått börja senare och sluta tidigare. Och i morgon är vi lediga haha så jävla gött, skulle haft dubbeltimme samhälle bara men vår förvirrade lärare lät oss få ledigt och det var ju snällt. Nu ska jag typ slänga mig i soffan är rikitgt trött märks att det var länge sedan man gick upp klockan halv sju!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0