Torsdag

Idag är det torsdag och det är grymt skumt väder ute typ soldis varmt som attan och kvavt som bara den urk hatar sånt väder. Det är så kallat tosinga vär som min pappa säger alltså är det galet väder ute haha. Igår såg vi the hills have eye 2 jag Louise och Kajsa och den var mycket bättre än ettan, mycket läskigare och spännande.

Idag har jag träningsverk i mina armar riktigt ont gör det bara jag typ lyfter ett glas med vatten snacka om att man är otränad i dem musklerna som man får när man bär tallrikar och glas. Hoppas smärtan har försvunnit till i morgon så jag orkar bära tallrikar i morgon, äh det ska nog gå bra!

Vad händer då idagens? Jag ska förmodligen hitta på något med Louise eftersom i morgon åker hon till hm jag vet inte vad det hette men iallafall hon och hennes familj är borta hela helgen så vi får passa på att ses nu. En hel helg utan Louise brukar vara hårt men jag ska klara det haha, nu tror ni jag är knäpp i huvudet men jämför det såhär Louise är typ som min pojkvän och folk som är borta ifrån sin käraste för länge brukar ju tycka det är jobbigt precis så känner jag när Louise är borta. Hon är helt enkelt min andra halva, typ som ett pussel två bitar som hör i hop är det inte så man brukar säga?  Om typ sin pojkvän då. Sånt snack efter typ 2 månader tillsammans haha fan vad jag hatar sånt när folk säger jag älskar dig efter 1 månad tillsammans. Då vet man verkligen inte vad det betyder att älska någon.


Kommentarer
Postat av: Lulu

I LOVE UUUUUUU! :D:D <3<3<3<3<3<3<3 typ hej love love

2008-08-07 @ 23:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0