Torsdag natt

Hej hopp i lingondalen.

Nu ligger jag i min säng och ska snart sova kan ju äntligen ligga i sängen och "sitta vid datorn" samtidigt för min brors bärbara dator funkar igen som jag för tillfället har "fått" dessutom funkar den alldelles perfekt så jag är helnöjd. Ikväll blev det en fika med Kajsa och Linnea vi var först på Mezo och drack en super god latte med choklad riktigt god var den alltså men den var ju säkerligen inte nyttig, men vem bryr sig det är ju fortfarande sommarlov. Senare begav vi oss till hampan och drack ännu en kaffe och snackade med Johanna lite. Kändes lite konstigt att sitta på hampan och dricka kaffe mitt i natten eller ja sent på kvällen men det var trots allt väldigt mysigt. Innan jag och Kajsa skulle ta bussen hem så sa vi hej till Angie louise och gänget dem skulle till Swea det hade jag också velat men nej det är jobb i morgon men börjar inte förrens elva och jag vet inte ens om jag får jobba riktigt jobbigt, så jag hade ju kunnat dra ut men nej jobbigt ändå men snart är jag också 18 och då blir det inte lika svårt eller något. Jag hoppas iallafall på fint väder i morgon ja det är nog mer än jag som gör det men mest gör jag det för att det är jobbigt när man väl ställt in sig på att i morgon ska jag jobba  också bara får man ett sms en halvtimme innan man ska ta bussen det blir inget jobb idag eftersom det inte är fint väder och det är ju inte så kul precis.

Nej men om jag skulle sluta svamla nu och sova kanske? Fast jag är nog inte trött eller jo men nej jag vill inte sova nu äh får se vad jag gör. Kanske ska läsa i min bok eller något, men godnatt iallafall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0