Torsdag.

Idag har jag varit på väla igen fast denna gången med Kajjan ;D mycket trevligt. Hittade en jätte snygg skinnjacka var väl inte äkta skinn precis men gud vad snygg den var 399 kr dock köpte jag inte den eftersom det är lite tomt i plånboken förtillfället. Men om den finns kvar när jag får lön måste jag nog köpa den hehe.

Kom hem för ett tag sen och nu har jag precis käkat lite soppa som jag gjorde själv tomatsoppa brukar vanligtvis vara jätte god men vet inte vad det var som gjorde att den inte smakade lika bra, äh kan också vara fel på mina smaklökar kanske? Nej men jag fattar inte hur jag varje gång när vi äter en maträtt vi ätit innan kan säga " det smakade inte likadant som sist" men det värsta är att jag verkligen känner skillnad haha skit jobbigt om det var godare sist.

Ikväll blir med mys med Kajsa och kanske Linnea blir nog en fika eller så, jag ska ju förhoppningsvis jobba i morgon, hade också velat gå till swea idag men ja vi vet ju ingen förfest och ingeting så det funkar inte så bra. Aja nej nu ska jag göra något vettigt typ läsa andras bloggar haha puss och kram!



Ibland är man bara för snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0