Tatuering

Nu har jag typ bestämt mig för att jag ska tatuera mig, vart jag ska tatuera mig blir förmodligen på ryggen mellan skulderna annars blir det där nere vid foten / anklen / vristen eller vad det nu kallas. Vad jag ska tatuera mig är dock ett problem har tänkt på vad jag vill tatuera hur långt tillbaka som helst. Massa saker har givetvis ploppat upp, ena dagen vill jag ha en en tatuering som betyder något och andra dagen inte. Har iallafall funderat på en streckgubbe haha låter fult men den är as ball, ett fyrklöver, någon form av blomma / blomm mönster eller en fjäril eller kanske någon form av text på latin.

Så nu ska jag bara bestämma mig för vad jag ska tatuera och bli 18 år så kommer det antagligen sitta en tatuering på ryggen eller där vid foten i oktober månad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0